اتاقک تنهایی
اتاقک تنهایی


دل تنگی

دلم  تنگ شده

 

برای کسی که بی آنکه بداند

 

که من برایش مینویسم

 

و هرلحظه با یادش زندگی میکنم

 

یکی اونو پیدا کنه

 

بهش بگه من هنوز هم  چشم به راهشم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,

|
 


خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مهدی

 

فروردين 1392
اسفند 1391

 

واژهای غریب
پر از تنهاییم ای کاش بودی
در خلوت
کاش میشد
آمد اما.....
در دفتر دل
انتظار....
خدایا
آمد و رفت
یادمان باشد
دوستت خواهم داشت
مرگ عشق
بهانه
منتظر
مونس شبهایم....
انصاف نیست
یه وقتــــــــایی .....
به سلامتی
فرهاد رویاهای شبانه...
.....
فراموشی
دل تنگی
نبودن..
عشق ابدي
گاهی
قلب من
خوش آمد گویی
فرقی نداره
ارزویم
دوستت دارم
دلنوشته های خیس
حرفهایم
بی نفس
همین که
زيباي من
حال من
کاش
آغوش
سکوت
شانه های پدر
خبر به دورترین نقشه جهان برسد
به سراغ مـــن اگر می آیی
مواظبــــــــ خودت باش
نوشته
نترسید
چه کاری با دلم کردی که از دنیا دیگه سیرم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اتاقک تنهایی و آدرس smahdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق ماندگار
عاشق دل شکسته
پرنده عشق
فکری زیبا
سون موزیک
اطاق شلخته من
وان موزیک
عشق حال
فیسبوک آبی
دانلودآهنگهای ناب ایرانی
با پیش بینی فوتبال میلیونر شوید
کسب درآمد از اینترنت با ایده های برتر
تنها زیر بارون
عشق ازازل است وتا ابدخواهد بود جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود
LOVE
LOVE-عشق-حب
جدیدترین مد روز
شهرشیشه ایی
بهتر از همیشه
شب تاریک
دلنوشته های یه دل شکسته
من و تو
Love
دلنوشته های من
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 2351
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم



داستان روزانه


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->